Νέα

Μήπως ήρθε η ώρα για την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας;

5 ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Σήμερα, οι τάσεις στην οικονομία και στο εμπορίο ευνοούν τις online υπηρεσίες και πωλήσεις. Στην πραγματικότητα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι περισσότερο απαραίτητο για μια επιχείρηση απότι ένα κατάστημα – φυσικός χώρος.

Δυστυχώς, σε αυτό το νέο πεδίο εμπορίου και υπηρεσιών ήδη ο ανταγωνισμός είναι πολύ αναπτυγμένος.

Λίγα χρόνια νωρίτερα, η ύπαρξη απλά και μόνο μιας ιστοσελίδας, θα μπορούσε να σας δώσει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Σήμερα όμως, σχεδόν κάθε επιχείρηση διαθέτει ιστοσελίδα. Έτσι, για να αποκτήσετε το προβάδισμα στον σκληρό αυτό ανταγωνισμό, ίσως πρέπει να ρίξετε μια δεύτερη ματιά στην ιστοσελίδα ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αξιολογώντας αν αυτή την στιγμή πραγματικά σας δίνει τον τρόπο της επιτυχίας.

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας 5 ερωτήσεις.

1. Είναι εύκολη στην περιήγηση η ιστοσελίδα σας, διαθέτοντας καλή ταχύτητα φόρτωσης;

Λόγω της ανάπτυξης της τεχνολογίες και των πολύ γρήγορων πλέον ταχυτήτων στο internet, οι χρήστες “απαιτούν” την άμεση διάθεση σε αυτούς των πληροφοριών που ψάχνουν στο διαδίκτυο.

Αν η ιστοσελίδα σας φιλοξενείται σε αργό server ή αν έχει σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας παλιές τεχνικές με αποτέλεσμα να μην φορτώνει γρήγορα, το αποτέλεσμα θα είναι να χάσετε πελάτες ή χρήστες οι οποίοι θα μπορούσαν να πλοηγηθούν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή στην ιστοσελίδα σας.

Ειδικά την στιγμή κατά την οποία το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αργεί να φορτώσει (μη εμφανίζοντας όλα του τα στοιχεία στην οθόνη άμεσα), 0 χρήστης – πελάτης θα αναζητήσει άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα προκειμένου να πραγματοποιήσει τις αγορές του από εκεί.

Αν μείνει δυσαρεστημένος από την ταχύτητα φόρτωσης, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα επιστρέψει σε εσάς ποτέ ξανά.

Επίσης αν η ιστοσελίδα σας είναι δύσκολη στην πλοήγηση προκαλώντας σύγχυση στον χρήστη, τότε επίσης είναι πιθανό να στραφεί σε άλλες ιστοσελίδες ή ηλεκτρονικά καταστήματα.

2. Είναι η ιστοσελίδα σας “υψηλών προδιαγραφών”;

Η διαδικτυακή παρουσία είναι εξαιρετικά σημαντική για έναν χρήστη. Από την στιγμή που θα αρχίσουν να πλοηγούνται στην ιστοσελίδα σας θέλουν να δουν κάτι όμορφο και αξιόλογο. Να θυμάστε πάντα ότι ο σημερινός χρήστης του διαδικτύου μπορεί να βλέπει δεκάδες ή εκατοντάδες ιστοσελίδες καθημερινά, έτσι αν η δική σας δεν του τραβήξει την προσοχή τότε λογικά θα στραφεί αλλού.

Ένα καλό design έχει ως αποτέλεσμα μια ελκυστική ιστοσελίδα και αυτό προϋποθέτει σωστό συνδυασμό χρωμάτων και γραμματοσειρών, με ελκυστικές εικόνες και γραφικά τα οποία την ίδια στιγμή πρέπει να υπηρετούν την απλότητα.

3. Έχει η ιστοσελίδα/ηλεκτρονικό κατάστημα σχεδιαστεί βάσει των αρχών του Responsive Web Design;

Όταν ξεκίνησαν να κατασκευάζονται οι ιστοσελίδες, ο μόνος τρόπος προβολής τους, ήταν μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Ωστόσο σήμερα, ένας ολοένα αυξανόμενος αριθμός χρηστών, προτιμούν να μπαίνουν στο διαδίκτυο μέσω του κινητού τους τηλεφώνου ή μέσω συσκευής tablet.

Responsive design σημαίνει αυτόματη αναπροσαρμογή/αναδιάταξη των στοιχείων της οθόνης ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα όλα τα στοιχεία της ιστοσελίδας από οποιαδήποτε συσκευή κι αν γίνεται η προβολή.

Μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν είναι responsive, δεν είναι εύκολα προσβάσιμο και εύχρηστο από τους χρήστες οι οποίοι σερφάρουν μέσω κινητού τηλεφώνου ή tablet. Αυτό διώχνει από εσάς, πολλούς εν δυνάμει πελάτες.

Επίσης, οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google, χρησιμοποιώντας την εμπειρία των χρηστών, έχουν σε αρκετά ανεβασμένες θέσεις στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης responsive ιστοσελίδες, ενώ αντίθετα “τιμωρούν” ιστοσελίδες οι οποίες δεν είναι responsive.

Κάθε επιχείρηση πλέον, πρέπει να ακολουθεί τις αρχές του Responsive Web Design, προκειμένου να μην μένει ουραγός στις νέες τάσεις του διαδικτύου.

4. Έχει η ιστοσελίδα μου το περιεχόμενο για το οποίο ψάχνουν οι χρήστες;

Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό για την ιστοσελίδα σας. Άλλοι λόγοι (πχ σωστό web marketing) μπορεί να είναι αυτοί που φέρνουν χρήστες στην ιστοσελίδα σας, ωστόσο το περιεχόμενο είναι αυτό που θα τους κάνει να μείνουν.

Μια καλή ιστοσελίδα/ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να παρέχει πληροφορίες για την επιχείρηση, για τις υπηρεσίες που προσφέρει, με σαφή και καθαρή δομή, χωρίς να χάνεται ο χρήστης, χωρίς να μπερδεύεται και χωρίς να εκνευρίζεται ψάχνοντας μια πληροφορία (πχ στοιχεία επικοινωνίας).

Μια ιστοσελίδα που δεν περιέχει σαφή δομή διώχνει χρήστες προς άλλες πηγές ενημέρωσης ή ηλεκτρονικών αγορών.

5. Είναι η ιστοσελίδα μου βελτιστοποιημένη (optimized) για τις μηχανές αναζήτησης;

Τελευταίο αλλά όχι ασήμαντο, είναι το θέμα της βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας ώστε να εμφανίζεται σε όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Όσο πιο ψηλά εμφανίζεστε στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης τόσο πιο πολλά clicks θα λαμβάνετε και άρα περισσότερες πωλήσεις θα μπορείτε να εκτελέσετε.

Η βελτιστοποίηση SEO (Search Engine Optimization) γίνεται τους SEO experts εκτελώντας μια σειρά απαραίτητων και πολύ σημαντικών εργασιών. Η εύρεση keywords, η συγγραφή περιεχομένου, η ανακατασκευή κομματιών της ιστοσελίδας και η δημιουργία backlinks είναι μερικές από αυτές.

Έτσι, η ιστοσελίδα/ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να ικανοποιεί όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Δηλαδή να είναι εύκολη στην πλοήγηση, με σαφή δομή, με γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης, με responsive σχεδιασμό και βελτιστοποιημένη ως προς τα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης.

Αν δεν τηρείται κάτι από αυτά, τότε σας συνιστούμε να προχωρήσετε άμεσα σε ανακατασκευή/διορθώσεις στην ιστοσελίδα σας.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *