OPEN DAY: Building Online Brands. Web και Social Media στην υπηρεσία της επιχειρηματικότητας

OPEN DAY: Building Online Brands. Web και Social Media στην υπηρεσία της επιχειρηματικότητας

Το Europe Direct City of Athens και η Web Progress διοργανώνουν ανοιχτή ημερίδα OPEN DAY με τίτλο Building Online Brands που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25 Μαΐου 2017 (4μμ – 9μμ) στον χώρο του Athens Europe Direct του Δήμου Αθηναίων (Ακαδημίας 50, είσοδος από Σόλωνος).

Στο Open Day θα αναπτυχθούν 5 θεματικές σχετικά με την χρήση του διαδικτύου και των Social Media στις επιχειρήσεις.

Την ημερίδα θα συντονίσει ο Πέτρος Άγγος, από Social Media Team – Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα

Εισαγωγή

Κωνσταντίνος Χαμπίδης – Chief Digital Officer Δήμου Αθηναίων
«Η ψηφιακή πολιτική του δήμου Αθηναίων: μία διαρκής μετάβαση»

Digital Marketing & Business

Χρήστος Ανδρεΐκος –  Digital Transformation Manager at Found.ation
«Digital Transformation Era: The re-birth of business»
Ανδρέας Βούρος – Head of Digital MS COMM
«Branding in the age of Social Media»
Παναγιώτης Μελισσαρόπουλος – MOOSEND
«Email Marketing»

Social Media Marketing

Άννα Ευσταθίου –  Υπεύθυνη Τύπου Digital Leader στην Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα
«#EU4U:  EU social media outside the box»
Γιάννης Π.  Τριανταφύλλου –  CΕO & Ιδρυτής,Το Άτομο & Αθηνά Στάη – Community Manager, Το Άτομο
«Storytelling & Campaigns»

SSL Certificates

Γιάννης ΤσατσάκηςPapaki

Τι είναι η πράσινη μπάρα; Πόσο επηρεάζει το SEO μιας ιστοσελίδας η ύπαρξη ενός SSL πιστοποιητικού; Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στα πιστοποιητικά Domain Validation, Organization Validation και Extended Validation; Ποιο πιστοποιητικό SSL είναι κατάλληλο για την ιστοσελίδα σας;

Ο Γιάννης Τσατσάκης, από το support department του Papaki μας παρουσιάζει τα βασικά στοιχεία των SSL πιστοποιητικών.

Κατασκευή Ιστοσελίδας και e-shop

Στάθης Κατσούλας – Web Developer & Founder at Web Progress

Τι είναι το Responsive Web Design και τι πρέπει να προσέξετε κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας σας; Ποια πλατφόρμα θα επιλέξετε; Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στο Joomla, στο WordPress και στο Drupal; Πώς θα χτίσετε επιτυχημένο SEO για την ιστοσελίδα σας; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Opencart, του Virtuemart, του WooCommerce, του Prestashop και του Magento; Σας παρουσιάζουμε μερικά χρήσιμα tips, απαραίτητα για την επιτυχημένη κατασκευή και συντήρηση μιας ιστοσελίδας ή ενός e-shop.

Google Analytics & Google Search Console

Google Analytics & Google Search Console

Γιάννης Πασσαλίδης – Web Developer & Web Designer at Jamp Web Solutions

Στην τελευταία θεματική του OPEN DAY θα παρουσιαστούν τα βασικά χαρακτηριστικά του Google Analytics και του Google Search Console. Θα δούμε γιατί πρέπει να γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας, με ποιον τρόπο πρέπει να διαβάζουμε τα στατιστικά στοιχεία μέσα από το Google Analytics, τι είναι τα goals (στόχοι)  αλλά και ποια είναι τα βασικά στοιχεία του Google Search Console που πρέπει απαραίτητα να χρησιμοποιήσουμε στην ιστοσελίδα μας.

Η συμμετοχή στο Open Day είναι δωρεάν, λόγω όμως του περιορισμένου αριθμού θέσεων απαιτείται ηλεκτρονική προεγγραφή για την παρακολούθησή της.

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία ώστε να πάρετε μέρος στο Open Day Building Online Brands

Θεματικές που με ενδιαφέρουν (μπορείτε να επιλέξετε παραπάνω από μία)

Χρήσιμες Πληροφορίες

  1. Το Open Day Building Online Brands θα μεταδοθεί ζωντανά με livestreaming μέσα από την ιστοσελίδα της Web Progress.
  2. Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Δείτε το event στο Facebook

Open Day: Building Online Brands

Ημερομηνία    Πέμπτη 25 Μαΐου 2017 4μμ – 9μμ
Τόπος    Europe Direct Δήμος Αθηναίων
Διοργάνωση    Europe Direct City of Athens | Web Progress
2017-05-24T08:46:46+00:00 May 15th, 2017|