6 λόγοι για τους οποίους πρέπει να ανακατασκευάσετε την ιστοσελίδα σας μέσα στο 2017

Home/News/6 λόγοι για τους οποίους πρέπει να ανακατασκευάσετε την ιστοσελίδα σας μέσα στο 2017

6 λόγοι για τους οποίους πρέπει να ανακατασκευάσετε την ιστοσελίδα σας μέσα στο 2017

Η βελτίωση της ιστοσελίδας σας (redesign) είναι ένας εφικτός στόχος για να επιτευχθεί σχετικά εύκολα, χωρίς να απαιτείται η εξολοκλήρου ανακατασκευή της.

Μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές είναι δυνατόν να δώσουν ώθηση στην ιστοσελίδα ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, δίνοντας μια νέα δυναμική στην επιχείρησή σας.

1. Η πρώτη εντύπωση

Η σημασία της πρώτης εντύπωσης δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Χρειάζεστε μια ιστοσελίδα με ελκυστικό πρωτοσέλιδο (frontpage) και με λειτουργικότητα που θα κλέψει τις εντυπώσεις. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι updated, ότι λειτουργούν πλήρως όλα της τα στοιχεία και ότι χρησιμοποιεί τεχνολογίες web τελευταίας γενιάς.

Σε αντίθετη περίπτωση θα απογοητεύσετε τους χρήστες της ιστοσελίδας σας.

2. Mobile-Friendliness ή αλλιώς Responsive Web Design

Αφορά την αυτόματη αναπροσαρμογή του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας, όταν ο χρήστης πλοηγείται από tablet ή από κινητό τηλέφωνο. Είναι γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες μπαίνουν στο διαδίκτυο και κάνουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές με την χρήση του κινητού τους τηλεφώνου ή μιας συσκευής tablet. Φανταστείτε σε πόσο μειονεκτική θέση βρίσκεστε, όταν η ιστοσελίδα σας δεν ικανοποιεί τις βασικές αρχές του Responsive Web Design.

To Responsive Web Design εκτός από την άνετη πλοήγηση στον χρήστη, παίζει τεράστιο ρόλο και στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Εδώ και αρκετό καιρό, η Google μετά και από ανακοίνωσή της, ανεβάζει ψηλά στα αποτελέσματα ιστοσελίδας που διαβάζονται το ίδιο εύκολα και άνετα από συσκευές κινητής τηλεεφωνίας.

Responsive Web Design λοιπόν, επειδή το απαιτούν και οι χρήστες – πελάτες αλλά και η Google.

3. Περιεχόμενο

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της ιστοσελίδας σας είναι το περιεχόμενο. Ο χρήστης πρέπει να βρίσκει αυτό που ψάχνει, χωρίς χάσιμο χρόνου.

Το περιεχόμενο πρέπει να είναι σχετικό με τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρησή σας ή με τον σκοπό της ιστοσελίδας σας και πρέπει να ανανεώνεται τακτικά. Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι σύγχρονες ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα περιέχουν ειδική ενότητα με “νέα” ή “blog”.

Έχετε λίγο χρόνο στην διάθεσή σας, περίπου από 2 έως 4 δευτερόλεπτα ώστε να “καθηλώσετε” τον χρήστη στην ιστοσελίδα σας. Εξυπακούεται λοιπόν, ότι πρέπει να υπάρχει σε αυτήν περιεχόμενο φρέσκο που να παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον και να προβάλλεται με σύγχρονο τρόπο.

Μην ξεχνάτε ότι η βελτιστοποίηση του περιεχομένου βοηθάει την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι το content πρέπει να είναι προσαρμοσμένο πέρα από τις ανάγκες του χρήστη, στις “ανάγκες” των μηχανών αναζήτησης ώστε να καλυτερεύσει η θέση σας στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα του σωστού περιεχομένου, είναι ότι όσο πιο ενδιαφέρον είναι, τόσο πιο εύκολα θα διαμοιραστεί και θα κοινοποιηθεί στα social media.

4. Αποτελεσματικότητα

Η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της ιστοσελίδας σας είναι ένα επίσης κρίσιμο στοιχείο που πρέπει να λάβετε υπόψιν κατά την ανακατασκευή της. Πρέπει να μπορείτε να αξιολογείτε πόσο η ιστοσελίδα βοηθάει να επιτεύξετε τους σκοπούς σας, πόσο traffic (επισκεψιμότητα) έχει σε καθημερινή βάση και ποιο είναι το conversion rate των επισκεπτών (με πόσους από αυτούς που σας επισκέφτηκαν τελικά συνεργάζεστε – πουλάτε).

Αυτά τα δεδομένα είναι κρίσιμα ώστε να βγάλετε τα σωστά συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας σας. Πολύτιμος βοηθός σας θα είναι το Google Analytics όπου θέτοντας στόχους (goals) θα μπορείτε να βγάζετε συμπεράσματα για το πόσοι και πότε επισκέφτηκαν συγκεκριμένους συνδέσμους της ιστοσελίδας σας.

5. Ταχύτητα

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να φορτώνει γρήγορα. Σε αντίθετη περίπτωση υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο οι επισκέπτες να την εγκαταλείψουν πριν φορτώσει στην οθόνη τους, ειδικά αν μιλάμε για επίσκεψη από συσκευή κινητής τηλεφωνίας στην οποία δεν υπάρχει η “πολυτέλεια” αναμονής από τον χρήστη.

Όταν η ιστοσελίδα φορτώνει γρήγορα, ο επισκέπτης αποκτάει καταρχήν θετικές εντυπώσεις. Σε αντίθετη περίπτωση απογοητεύεται και είναι πολύ πιθανόν να μην την επισκεφτεί ποτέ ξανά. Επιπλέον, οι μηχανές αναζήτησης ανεβάζουν στα αποτελέσματα των αναζητήσεων που γίνονται στα κινητά τηλέφωνα, ιστοσελίδες οι οποίες φορτώνουν γρήγορα.

Υπάρχουν διάφορα εργαλεία με τα οποία μπορείτε να βελτιώσετε τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας σας.

6. Ασφάλεια

Out-of-date ιστοσελίδες μπορούν να κάνουν τον χρήστη να ανησυχήσει. Πολλές ιστοσελίδες είτε έχουν κατασκευαστεί παλιά, είτε ακόμα κι αν είναι σχετικά πρόσφατες, δεν είναι ενημερωμένες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν σημαντικά κενά ασφάλειας.

Τέτοιου είδους ζητήματα είναι περισσότερο πιθανό να εμφανιστούν σε παλιότερες ιστοσελίδες. Σε κάθε περίπτωση τα updates τα οποία πρέπει να γίνονται είναι μια απαραίτητη διαδικασία προκειμένου να μην βρεθείτε εκτεθειμένοι απέναντι στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.

Ειδικά στην περίπτωση που διαθέτετε ηλεκτρονικό κατάστημα, όπου πραγματοποιούνται αγορές και οικονομικές συναλλαγές, θα πρέπει τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη να είναι διασφαλισμένα.

2017-03-22T20:07:36+00:00 March 15th, 2017|